U sredu, 04.04.2018 PRIKAZUJE

Originalni naslov: Peter Rabbit
Početak prikazivanja filma: 29.03.2018
Država/Godina: USA/2018
Žanr: animirani, avantura
Dužina trajanja filma: 95 min
Žanr: animirani, avantura
Glumci: Stefan Bundalo (Petar Zec), Teodora Ristovski, Iva Stefanović, Milica Janketić, Aleksandar Radojičić, Tamara Aleksić, Dejan Dedić, Dragan Vujić – Vujke, Miroljub Turajlija, Slobodan Tešić, Lako Nikolić, Milan Antonić .
Režiser: Will Gluck
Cena: 250 dinara

Opis filma:
Kada na farmu po svoje nasledstvo dođe mlađi gospodin Toma Gregor, koji je daleko bistriji i oštroumniji, za Petra to znači samo dodatni izazov, nikako prestanak zabave. Ali mladi Gregor nije samo neverovatan neprijatelj, već i potencijalni suparnik. On se zaljubljuje u lokalnu slikarku Bibu koja je ujedno i zekina surogat majka. Sada Petar ima dvostruko više razloga da otera uljeza što na kraju rezultira pravom bitkom, kako za farmu, tako i za naklonost lepe Bibe. Rivalstvo Zeca Petra i mladog Tome odvešće ih u veliku avanturu daleko van njihove idilične okoline pravac u gužvu londonske podzemne željeznice i sve do opasnih ulica grada i nazad.Ali na kraju, Petar mora da shvati da šargarepa i slava nikada neće biti važni koliko ljubav i porodica.

Animirano-igrani film Zec Petar priča nikad pre ispričanu priču o Zecu Petru koja počinje tako što Petar i njegova cela porodica preuzme farmu starog gospodina Gregora i počnu je uništavati bacajući voće i povrće na sve strane i praveći neredAnimirano-igrani film Zec Petar priča nikad pre ispričanu priču o Zecu Petru koja počinje tako što Petar i njegova cela porodica preuzme farmu starog gospodina Gregora i počnu je uništavati bacajući voće i povrće na sve strane i praveći nered.

u 20:00

foto_slider_led

LED

Originalni naslov: Lyod
Početak prikazivanja filma: 08.03.2018.
Dužina trajanja filma: 113 min.
Država/Godina: Rusija/2018
Žanr: drama, mjuzikl, romansa
Glumci: Aglaya Tarasova, Miloš Biković, Alexander Petrov, Mariya Aronova, Kseniya Rappoport, Yan Tsapnik
Režiser: Oleg Trofim
Cena: 250 dinara

Opis filma:
Inspirisan istinitim dogadjajima, Led je emotivna priča o devojci kojoj je ljubav pomogla da ustane iz invalidskih kolica i da postane šampion sveta u klizanju.Još od ranog detinjstva, Nadja je verovala u čuda. Zamišljala je kako istrčava na led uz ovacije publike i izvodi svoj najlepši ples. Zbog svoje vere i istrajnosti, ona postaje poznata klizačica. Na korak do najvećeg uspeha u karijeri, Nadja doživljava ozbiljnu povredu i završava u invalidskim kolicima. Vrativši se u rodni grad Irkutsk, ona ponovo pronalazi svoje snove – zahvaljujući snazi Sibira u njenoj krvi, ali i neočekivanoj ljubavi prema hokejašu Saši.